![Ogłoszenia ikonka](https://kornatka.com.pl/wp-content/themes/spkornatka/images/ring.png)
Uwaga – zmiana adresu email: sp@kornatka.com.pl
Zgodnie z Rozporządzenie MEiN z dnia 13 grudnia 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 od dnia 20.12.2021r. do 09.01.2022r. zostaje zmieniona organizacja pracy naszej Szkoły:
• zawieszona zostaje działalność dydaktyczno-wychowawcza na terenie Szkoły dla uczniów klas 1-8, którzy będą spełniać obowiązek szkolny w formie nauczania zdalnego, zgodnie z obowiązującym dotychczas planem lekcji,
• kontynuowana będzie praca oddziałów przedszkolnych w pełnym wymiarze godzin na terenie szkoły (z wyjątkiem okresu między świętami – dyżur – deklaracje rodziców),
• zajęcia zdalne będą prowadzone na platformie MS Teams.
Szczegóły przekazano przez dziennik elektroniczny.